by anna; tomtemage

jajajajaj, jag veeet jag har inte gett er någon kärlek på sistonde. shame on me...again.
menmen, nu skriver jag ! :)
ja enyo berätta ju om gårdagens dag, men hon glömde och nämna att vi också skrev ett cv. jupp, vi ska söka jobb och tjäna pengar till *****. det får ni veta senare...kanske.
idag/i natt såg jag på en film som slutade kl halv 4 och jag var tvungen att gå upp 11 så det blev inte mycket sömn för mig inte. men jag sov länge på lördag morgon så det jämnar nog ut sig.
jag gick på mat & vin mässa med mormor och morfar, trevligt tycker jag. lite för trevligt för min mage tror jag, den är inte bara lite proppad nu efter alla smakprover. dessutom åt jag en fet kebabtallrik som middag + blåbärskaka som efterrätt ! herregud, min mage är sprängfärdig nu. vi har iallafall bunkrat upp skafferiet med massor av chips chocklad och annat gott :D mums*
menmen, jag gick till provet till sist. det som jag hade sådan panik över. BRAA beslut, hade aldrig pallat skjuta fram det och plugga över helgen. provet var enkelt och det gick bra :) nöjd*
och det där med bilderna som enyo tjatar över, jag tror inte hon fattar att vi tog de flesta bilderna med ameyos kamera.. -.-
menmen, det blev ett lite för långt inlägg så jag avrundar här.
salong <3

- jag vet, jag känner likadant, bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0