by anna: chill dag

hahah härlig rubrik enyo, "läs om ni vill"  :D
hur har min dag sett ut idag ? rätt skön faktiskt först profil, luciaträning, 2 timmars svenska lektion (varav en timme vi bara var 7 st tror jag på lektionen. det var skitskönt faktiskt. efter 1 timme kom alla killar vilket var mindre skönt, men handbollstjejena var på DM), sist matte med vikarie. jag satt brevid pontus och lyssnade på musik så det blev inte så mycket gjort. men jag gjorde iallafall en sida. sedan märkte jag att jag hade arbetat på fel kapitel ! vilka skillz man har !?
& som enyo sa vi köpte pepparkakskläder i stan efter skolan (:
dagens minus: 1) idag, på luciaträningen, blev jag indragen i ett litet rum av vår biträdande rektor, första hälften av tiden skällde hon ut mig riktigt för min attityd och vid den andra hälften tog hennes andra personlighet över och började smöra och berätta om hur hon litade på mig som om inget hade hänt. fuckoff !
2) när vår so lärare blev glädjedödare och sa till oss att inte döda pontus i korridoren :/
dagens plus: 1) enyos och min leka-med-döden-stund med pontus, jävlar vad jag skrattade !
2) enyo som bar sig åt som ett riktigt psykfall mongo idag i stan när en kille kom fram och snackade med oss, jag grät av lycka kan jag säga ! hahah.
nu har jag fått skriva av mig, måste sova snart höhö, ska vara i skolan halv åtta imrg pga lucia ! fyfan vilket fiasko det kommer bli, vi har knappt repat i ljushallen ! jaja deras problem. jag, enyo och kimberlie ska bara sitta på scnenen längst fram och bara se glada ut, kanske sjunga lite ibland också :D ni får höra mer imorgon.
laaaaaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0