by enyo ; sista skol-onsdagen i år!

Shosan alla underbara :)
nu sitter jag här och bloggar igen, vetni vad ? jag börjar halv 10 idag! skitskönt. Men lilla enyo ska självklart glömma det eftersom hon har "superduper bra" minne! haha tänkte nästan åka till skolan 8.00, men som tur va kom jag på det bara sådär, först tänkte jag , ajuste vi har ingen idrott nu på morgonen, efterdet kom jag på att han sa att vi inte skulle komma till idrotten alls idag :D så nu har jag tid att blogga lite haha fast har inget speciellt att skriva, bara det där med musik betygen!
Jag får inte mitt mvg som han lovade mig, gjorde mig helt glad. men det var p.g.a glädjedödarna sabina-pina och samuel (rektorn) eller skolledningen hade bestämt att dom inte ger ut så många mvg till oss, det är sjukt! -.- men får nöja mig med ett vg den här terminen. Ja nu har jag faktist inget att skriva mer :) bara att jag är så jävla glad för att det bara är några få dgr kvar tills lovet :D tiden bara rinner iväg och vipps så är det snart nytt år :O Det känns verkligen som om det nyss var s.lov, den här terminen har gått ovanligt snabbt och jag vet inte ens vilket gymnasium som jag vill börja i :S ? Jaja får funderna på det på jullovet. Jag har heller inte köpt en endaste liten jullklapp , haha fyskäms!
Menmen , jag gör alltid allt i sista sekunden, så är det bara. ska ta och avrunda här, blev lite mycket skrivet idag.
återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen.
Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0