by anna: helgen som gått

hello boys n girls. tänkte berätta om min helg kortfattat
fredag: först vare luciafiaskot, där M3 självklart var med som pepparkakor (: . och som jag sa. vi satt där på scenen, småmimade lite, chillade & såg anmält glada ut :) sedan var det en luciasak med friidrotten, då åt vi på klubbuset och så. jag gick tidigare eftersom att jag skulle till stellas födelsedagsfest. den spåra ut rätt snabbt så sedan hängde vi bara med några killar tills vi gick hem. 
lördag: tråk/luffardag. först träning, som gick bra trots gårdagen.  efter utgång fastnade vi på burger king ett långt tag med hela tjejhögen. efter följde jag och enyo med klara till sin mysiga villa. vi hade lite trevligt kvällsprat sådär (;
söndag: följde traditionen och bakade lussebullar med mormor (: trevligt. slutet av kvällen blev lite sämre.
..& nu sitter jag här, bloggar ett dåligt blogginlägg och lyssnar på musik.
längtar redan till nästa helg. 

- nu är det tredje advent, och jag har fortfarande inte köpt en endaste julklapp ! paniken börjar sprida sig i kroppen...
laaaaater <33


lucia, fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0