by Kimberlie:

Tjenixen blixten :p
Hahaha hade lust att börja mitt blogg inlägg med tjenixen blixten istället för mitt vanliga Heey heey :)
Jaja idag hade jag halv studie dag efter lunch, men de som är de roliga är att jag inte gick från skolan försen 5 :O. Haha ni tycker säkert att jag är sjuk i huvudet och tror att jag är skolkär XD, men nej nej så är det inte. Efter att vi hade slutat så skulle dramagruppen i skolan ha en uppvisning och jag känner några av dom som var med, förestälningen skulle börja 3 men den blev flyttad till 4 :O. Skit jobbigt att vänta men de var värt de, haha skrattade typ halva skiten xD

Nu ska jag börja med nåt nytt, varje dag ska jag skriva en mening, och den ska kallas dagens mening. Vet inte varför jag gör den men denna mening kan handla óm vad som helst och vem som helst :) (de kan oxå vara nån mening som ja har hört någon annan säga :p)

Dagens mening: Jag har inte tid att förklara och du har inte hjärnan att förstå. XD

/ the one and only Kimmy K ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0