by Kimberlie;

Heey heey!
Har tagit massa bilder som jag hade planerat på att lägga upp men inte orkat, men nu kommer dom :)
Hade lite tråkigt en helg och kom på att sommaren -08 såg jag en tjej som hade såna här örhöngen och kom på att jag skulle kunna göra såna själv, men de blev inte bara dom. Jag gjorde typ 25 st olika örhängen och använder dom typ varje dag :D
 

Köpte ett par nya shorts och en tröja för nån vecka sedan :D


Äntligen blev min tröja klar. För typ en vecka sen blev ja klar med denna tröja på syslöjden.Den blev okey, den går att använda iallafall :)


I fredags hade vi hkk och vi gjorde pizza tog några foton på min Fannys och Avestas pizzor :)
     

I fredags var jag på jobbinterjuv på min mammas jobb och så fick vi skjuts av hennes chef när vi skulle därifråm och då hör ja att de låter som att nån kastar sten på bilen, men då var det ett träd som gick av på mitten, precis bakom bilen :O
  

Köpte min balklänning i söndags :)


Enyo och Anna hade lite tråkigt och ville visa en modell posé (lite konstig men bilden blev bra :D)


/ the one and only Kimmy K ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0