By enyo : Onsdag 20 maj

Hejsan, jag har märkt att vår blogg har blivit ganska tråkig , ibland tar det dagar innan någon av oss 3 har skrivit något inlägg. Vi har fortfarande inte fått tillbaka vår dator än. Jag vet att det har tagit galet lång tid, men sånt händer ibland, det är bara att ha tålamod. jag funderar på att köpa en egen lite söt rosa laptop till sommaren som bara är min, den skulle sitta perfekt i mitt rum, menmen it all about cashmoney. Jippie det blir minilov nu, skitskönt!
just nu sitter jag ii datorsalen, ska fösöka att fortsätta med mitt arbete om Beyonce, menmen det går inte så bra . Efter skolan ska jag snabbt till nacka forum (om jag kommer att hinna) och sedan blir det bara att rusa iväg till dansen i solna Nu ska jag ta och avsluta det här inlägget, Ni får ha det så bra, jag hör av mig . Peace n' Love / Your Enyo <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor du enyo? eller alla ni för ni verkar alltid vara i nacka forum ju

2009-05-21 @ 15:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0