by enyo: mina ord för beyonce

asso håååå, dom flesta att jag DÖR för beyonce knowles, men ingen vet exakt hur mycket den där kvinnan betyder för mig. Jag säger det här rakt från hjärtat, jag skulle kunna dö för den där människan!
och att se henne live, var en av dom bästa dagarna i mitt liv, då menar jag det verkligen.
Hon var verkligen den första männinskan som fick mig batt gråta av lycka, när jag menar gråta menar jag absolut inga fjuttiga droppar, alltså jag grät verkligen på riktigt första gången vi alla såg henne komma in, när hon sjöng mina favoritlåtar, dom sitta orden hon sa till oss fans, det sista hon sa var: I am .......... YOURS! Och så formade hon hennes fingrar till ett hjärta, log med det vackraste leendet någonsit! Det där , altså det där tog rakt in i hjärtat, shit kan verkligen inte beskriva hur den där känslan va, att ta emot det där ordet från en kvinna man verkligen älskar, ja ni som var där, ni kan förstå den där känslan om  man verkligen gillar den människan.
Oj förlåt, ni bloggläsare har säkert läst allt detta konserten, men jag var tvungen att skriva det med mina egna ord. Jag säger det igen: Beyonce Knowles, på scene Sasha Fierse. Den vackraste kvinnan jag någonsin har sett, den underbaraste rösten jag hör, den finaste kroppen, det finaste leendet, den perfektaste kvinnan ever, den som sjunger dom bästaste låtarna. Den människan, älskar jag verkligen från hjärtat, trors att jag inte känner henne så betyder hon verkligen! <3 någon som känner exakt som jag ?
nu har jag typ skrivit en bok, förstår er som inte orkar läsa hit till slutet, men för er som har orkat läsa hit ner, hoppas ni förstår hur underbar Beyonce är :) det var allt jag hade att skriva i detta inlägg,
PS, rörde skaparen till Beyonce, alltså hennes mamma, jag och lisa kunde till ocg med känna hennes goda doft! MÄKTIGT VA ? :D
menmen, ni får ha det så jätte bra, puss och hej / er Enyo Teiko

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Beyonce är bäääst !

2009-06-19 @ 15:33:36
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0