by anna: söndag

Det är något seriöst fel på min väckarklocka den vägrar ringa (eller hör jag den inte) ! Jag vet inte, men jag vaknade försent idag också. Hade bestämmt mig för att skynda mig till mormor och morfar så jag skulle hinna plugga och allt.
Vi var i alla fall i skärholmen där det blev litelite sommarshopping (rea också !). Sedan köpte vi pärlor så jag har gjort mig mina flaggörhängen som jag Kimberlie och Enyo har bestämt att göra. Lägger upp bild när de är helt klara.
Jag fick också med mig hem 2 st stickade koftor som morfar inte använder längre. Bra till vintern ! :)
Sedan har vi ätit och jag har pluggat.
Nu ska jag läsa igenom so:n en sista gång innan jag lägger mig. Peace !

one löööv
laaater <3


Lite gulligt, ballongit
99:- Gina tricot


Högmidjad kjol (tror jag, jag kommer i alla fall använda den som högmidjad).
Ska kanske byta färg...
99:- Gina tricot
 
Gillade ryggen (och priset !) 49:- Gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0