by anna: mer dans

Trött efter två dansträningar idag.
Sista träningen tränade vi till och med med scenkläder.
Haha tänker inte avslöja något om temat eller något men med korsett och "tylltyllkjol" ska jag se ut ungefär ut som Brittan på bilden där nere. Enyo mer åt Madonnas håll fast inte så grotesk som Madonna ser ut + inte så naken (!!!!). Hahah.
Jag kommer seriöst bli deprimerad när sista dansträningen är slut, fyfan va tråkigt det kommer bli. En hel sommar utan dans, sedan sticker jag. Även om det har vart lite jobbigt mycket dans så är det så kul !
Vem vet om dansgruppen finns kvar när jag är hemma igen. Usch va deprimerande !

one löööv
laaater <3

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni uppträdda ?

2009-05-22 @ 22:06:56
Postat av: anna

hahah inga kommentarer :)

2009-05-23 @ 02:27:33
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0