by anna: maj maj måne jag kan lura dig till skåne

Är lite seg idag, och uttråkad.
Jag fördrev lite av min tid i morse med att fixa så att det såg ut som att jag har kort hår.
Va tycker ni ? Klippa mig kanske ?



...HAH, största skämtet. Jag skulle aldrig våga klippa av mitt hår som jag har kämpat för så länge. Jag som inte ens vill klippa topparna. Jag skulle ångra mig efter högst en timme ! Nej, mitt hår ska bli långt, längre, längst ! Det är bara att vänta och se. Fattar inte att Kimberlie vågar, som har världens längsta och finaste hår. Galning !

one lööv
laaater <3

Kommentarer
Postat av: SabiinaChantelle

Du ser ut som en riktig asiat i kort håår men du ska veta att det är GALET fint,

2009-05-04 @ 19:04:33
URL: http://sabiinaddumba.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha, ja jag är ju halv (: jag vill faktiskt se lite mer asiatisk ut :D så tack typ (a) <3

2009-05-04 @ 20:28:51
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0