by anna: KLAR

Yääy, hann med allt jag skulle hinna (förutom det viktigaste som jag också hade glömt att sätta upp på listan, plugga no -.-) Jaja gör det imorgon i kön. Blev mest nöjd med utseendet på min pastasallad till mig och Enyo. Typiskt om den skulle smaka skit..
Det är ett väldigt tjat om Beyonce här på bloggen, men det är ju så coolt. Imorgon gäller det ! Då ska vi få se en av de vackraste varelserna på jordklotet ! Det är sjukt ! Hon är i Stockholm nu, MYGOD. Helcrazy ! Det blir dock inte lika långt köande som för Chris Brown. Har matte nationella muntligt som jag måste gå på. Jag och Enyo drar och köar efter lunch istället. FYFAN VA KUL DET SKA BLI !
Nu ska jag snart sova.

one löööv
laaater <3


Låtar som jag vill höra:
* Hello
* Broken-hearted girl
* Ave maria
* Get me bodied
* Scared of lonely
!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0