by anna: igår

Igår efter skolan följde jag med Tova för att sola. Det är alltid kul att snacka om hennes konstiga liv, så för mig gjorde det inget. På kvällen drog jag och Enyo till stan, och där träffade vi Rosita, Daisy och Shanice och hängde med dom lite. Sedan skiljdes vi åt och åkte och träffa Hermona, Sara och Fanny. Roligt, det var länge sedan.
Kvällen blev rätt så händelselös men vi satt och snackade och sånt, det slutate med att vi "åt" igen och så fick vi se massor av slagsmål på plattan på köpet. Lite gratisbio sådär (:
Nu ska jag fixa mig, och så får vi se hur denna lördag blir.

one löööv
laaater <3


Tova solar. Det är ett sånt äckligt ljus, man blir helt grön och så blir man fett ledsen när man ser sig själv i spegeln. Det gör liksom alla små fel helt synliga för omvärlden ! Tur att ljuset inte är sådär in the real world !

I stan

Rulltrappan var stoppad så vi fick gå hela vägen upp. Okej för mig, kan dessvärre inte säga samma sak om Enyo. Otränade jävel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0