by anna: dansdansdans

Jag håller med Enyo. FÖRLÅT för att vi är så tråkiga ...men (som alltid) har jag faktikst en bra, förstålig förklaring !
Jag vet inte om jag har skrivit om det förut, men det börjar dra ihop sig till danstävlingen i helgen ! Det är inte många dagar kvar och tro mig vi övar ! ..Och övar, och övar, och övar, OCH ÖVAR ! Jag kan ju säga att mitt liv har bestått av dans den här senaste veckan, och det har blivit stress efter skolan och sena kvällar. Lägg på 2 prov och 3 inlämmningar på det också.
Det jag vill komma fram till är att jag tycker faktiskt det är förståligt att vi inte har bloggat så bra.
Men jag kanske ska berätta lite mer om tävlingen som jag har "råkat" att inte berätta för någon om, tävlingen består av dansgrupper av olika hip hop stilar (vi dansar dancehall såklart), och det går även ut på att dansen ska ha en bra story. Tid och plats: ************
HAH, ska sova. Fuck lovet, imorgon blir det typ 5 timmars dans och jag ska upp vid 10 :) Men ska verkligen INTE klaga. Det kommer bli fett sorgligt när det är över. Då är terminen slut. Bajs, det är så kul att dansa !

one löööv
laaater <3


efter HÅRD, men rolig dans :)

härlig, jag skapade och tog mästerfotot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0