by anna: ångest

Såhär på kvällen börjar jag fundera väldigt mycket.
Särkskillt på saker som stressar mig. Det som stressar min hjärna nu är alla saker jag behöver pengar till !
* Skor till Bal
* Kuvertväskt till bal
* Bh till bal
* Ska till frisören
* Avslutningsklänning
* Avslutningsskor
* Sommarskor
* Bikini
Huuuuuur ska man få ihop det ?
Jag vet inte varför jag är så trött ! Nu ska jag sova innan jag deckar här i alla fall !

one löööv
laaater <3

  
  
1) Jag tror jag gillar den mest, den är så söt
2) Eller ska man köra vågat med en leopardmönstrad, gillar modellen
3) Älska lila, kolla vad fint när man är brun ! Mönstret och modellen är också fin
4) Samma sak här, men gillar inte den här modellen lika mycket som 3:an
5) Färgglatt på en brun kropp = big yes !
6) ..Men vitt är också fint och fräscht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0