by anna: lördag

Aloha, nu är jag hemma igen.
Redan söndag, och skola imrg. SNYFT !
Jag och Enyo åkte i alla fall in till stan och där köpte jag skor & en plupp till piercingen, precis som jag sa att jag skulle göra (; Enyo köpte ett par röda snygga skor.
By the way, min mamma kom hem med lite smycken till oss idag. Smyckesaffären på Sveavägen tror jag vid sergelstorg säljer ut smycken för 10 :-, billigt visst (:
Efter vi hade varit i stan hade vi absolut ingenting att göra så vi åkte och träffade Enyos killkompis och hans vän. Vi taggade ifrån dom efter någon timme när ett par idioter kom till oss. Höhö. Samtidigt glömde Enyo sin påse med skor i på donken, men mitt braiga minne gjorde att det fixade sig tillslut.
Efter det åkte vi till Västra skogen där det var någon fest/chillsak, men det slutade som vanligt med att vi till sist blev utkastade därifrån. Jag kan inte komma på nååågon fest jag har varit på som inte har slutat med antingen kaos, polis, utkastning, arga grannar ja u name it ! Jag ska fira när vi slipper det ! Jaja, för tråkigt inlägg lika bra att jag slutar här. Peace !

one löööv
laaater <3

  
1) Skorna som jag köpte på rea 99 :-  Ohio
Navelpiercing plupp med vit "kristall" 19 :- Punkt shop
2) Anna idag med örhängen köpta igår 49 :- Wedins


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0