by anna: lördag l som i lättetråkig

14/3-2009 stämplad som världens tråkigaste lördag (även fast jag och enyo hade våra roliga flumstunder som piggade upp dagen rätt mycket) ! Något annat tråkig var att jag märkte att jag bara har 30 kr kvar på mitt kort och jag får pengar om 10 dagar ! Fan ! Det sorgligaste är att jag slänger de mesta på skitsaker, exempelvis mat, godis, bajssaker !
Jaja, jag snackar med enyo i telefon nu. Ni vet att hennes dator har pajat och att det är anledningen till varför hon inte har skrivit på ett tag. Jaja, imorgon eller snarare idag blir det plugg, måndag skola och jag längtar redan till nästa helg ! 

one löööv
laaater <3
 

Hittade en bild från i sommras.
Jag brun (även fast jag alltid är det, men fint jämt brun)
 Det var skitvarmt ute. Ååååååh jag längtar inte till sommarn, men tills värmen kommer ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0