by enyo: Grattis Mandi! <3

shosan alla , enyo här igen. just nu sitter jag i datasalen i skolan, ska sitta här ett tag till så hinner skriva lite granna. Min helg har varit skit lugnt, första helgen som är lugn på hela det här året faktist. men det har varit skönt. anna berättade ju lite om helgen. I fredags så köpte jag ett par supersöta skor (klack skor till sommaren) som jag blev kär i, kan lägga upp en bild på de när jag får tid. den här månaden har jag shoppat ovanligt mkt kläder, smycken och 4 par nya skor.idag är det måndag och sista veckan innan påsklovet, skit skönt med lov! Har inte så mkt mer att skriva nu, men föst måste jag berätta att..



..min (M3:es) älskade vän Thumandi De Lange fyller år idag, Grattis Grattis på dig sötis, jag hoppas du får en underbar födelsedag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0