by enyo : fredag

Dear blogg!
 nu skriver jag igen , efter att det har gått några dagar utan dator. just nu är jag hos en kompis och uppdaterar . dagen har varit lång hittils,känns det som iaf :P och nu sitter jag och väntar på att ziz ska bli klar, vi ska nämligen först till nacka forum och sen ta en liten fika där vi brukar sitta på vårt hemliga lilla fik, syster ameyo ska nog vara med oxå så det kommer bli mkt snack om alla gamla minnen med DBK (som vi kallade oss förr i tiden) haha, men det ska bli mysigt . sen får jag se vad kvällen har att erbjuda, jag hoppas verkligen att det händer något roligt denne fredag kväll! Hur är det med bloggläsarna då ?
..och glöm inte,det blir så mkt roligre att skriva om man får lite kommentarer på köpet. / jag hör av mig nästa gång jag får tillgång till en dator / er enyo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0