by enyo : 26 Mars, Grattis på er!

idag är det pappa, Ofori Menzah Teikos födelsedag, GRATTIS DADY! saknar dig otroligt mkt!! <3
och självklart M3:es Kimberlie som fyller 16 år idag den 26 mars, grattis på dig gumman, och så får jag inte glömma att det är lillebror emanuels namnsdag haha ett litet grattis till dig med! :) Love yah
..slut på grattandet, fredag sedan helg igen! :) och snart är det ju lov igen, herregud vad skönt det ska bli. min dag har varit helt vanlig, alltså skola -.- de kändes som evigheter, sen efter skolan har jag vart i nacka forum med annapanna, hon skulle äntligen hämta sin mobil som varit på lagning i nån vecka, sen kunde vi inte låta bli att gå in i skor/kläd affärer. som tur var så hade jag inte med mitt kort/pengar annars skulle det sluta som anna, bara köpa köpa köpa .  jag hittade ett par fina skor som var på rean, dom är mina imorn :) nu har jag inget mer att skriva, imorn ska vi fira bim lite, M3 och fanny ska ut och äta och ha det trevligt, sedan får vi se vad som händer senare på kvällen , puss / Enyo Teiko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0