by anna: update

Aloha ! Anna här.
Det blev ingen update i natt. Jag orkar inte skriva om allt som hände igår, som vanligt lite knas sådär. Annars var det chill. Jag lägger upp några bilder från gårdagen (;
Om en timme ungefär ska jag och Enyo dra in 2 tha city & köpa ett par skor som vi har hittat. Sedan måste jag också köpa en plupp till min piercing i naveln eftersom att jag har tappat alla mina och nu har fått låna en av snälla Enyo. Efter det får vi se vad som händer (: Det finns väl inte så mycket mer att säga förutom peace !

one lööv
laaater <3

  


 


Kommentarer
Postat av: Dora

Har Kimberly slutat blogga eller ?

fin blogg

2009-03-07 @ 23:30:45
Postat av: Anna

Jadu, det undrar vi också. Hon säger att hon inte har något att skriva om.. :/ hon är lite wierd :)

tack så mycket förresten (:

2009-03-08 @ 01:23:31
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0