by anna: tv freak ?

TACK för att vi rusade hem från dansen idag för att hinna se Desperate Housewifes ! It was totally worth it !
GOD va bra det är & spännanade. Den där serien blir bara bättre och bättre ! Ni som inte följer den, BIG mistake ! Hahah. Imorgon är det Grey's också, vilket också är skit bra. Torsdag Criminal minds och sedan är det freeedag. JIPPIE !
Jag känner mig lite elak, dock. Vi sa inte hejdå ordentligt till våra danslärare som ska till Jamaica i 3 veckor ! Jag erkänner att jag är "lite" avundsjuk, med stora "" !
Idag var det dans med klack igen, men den här gången skulle vi komma på egna koregrafier 3 & 3. Skojigt. Det är faktiskt kul att dansa med klackar, man blir typ automatiskt heeeeeelt tjej-tjejig av sig. Hah.
SHIT, jag hade glömt att det är NO-prov imorgon. My god, elektrokemi är INTE INTE INTE min grej. Inte min klass grej, rättare sagt (förutom typ 3st snillen), hihi.
Jag måste plugga tills min hjärna nästan, bara nästan exploderar nu asså !
Wish me luck. Peace !

Ps. Vi hoppade över musikprovet idag. Yääy :) 

one löööv
laaater <3


  
1)miss oc a lot 2)måndag 21.00 3)tisdag 21.00
 
4)onsdag 21.00 5)torsdag 21.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0