by anna: tisdag

Okej Anna här. Det här inlägget ska bli kort för jag måååste sova ! Något jag borde gjort vid den här tiden i förrgår & igår också, och alla andra dagar.. -.- Detta ska nog gå snabbt för jag känner att jag inte har så mycket att berätta.
Vi hade musikprov idag, som var bajssvårt ! Det handlade om epoker inom musikens historia typ. Uschfy&blä. Jag kan ju säga att vår klass fuskade, nej "sammarbetade" rätt skapligt (!)
Idag hade vi också veckans roligaste ämna, sy to tha slöjd ! Jag har precis blivit klar med min jacka & banden till min väska (jag ska slänga upp några bilder på dom någongång), så jag designade en egen kjol jag ska börja på. Det ska bli spännande och se vart det leder !
Ja, sedan var det ju dans. Vi hade vikarie & dansade old school istället för dancehall. Det var roligt (: Efter det var det ju bara desperate housewifes som gällde. Lika bra som vanligt.
Det sista jag vill säga är att jag är så jävla TRÖTT på snön ! Mindre kul är det när man inte har någon fuckin' vinterjacka kvar heller eftersom att någon IDIOT snodde i julas. MEN jag ska inte köpa en ny vinterjacka. Ska spara försäkringspengarna (det lilla vi fick) till en jacka jag köper i usa-landet. Där är allt så mycket billigare. Det jag vill komma fram till är INGEN mer snö här till jul TACK ! :)
Det här inlägget blev långt ändå.. -.- sorry.

one lööv
laaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0