by anna: studiedag

Detta har jag gjort idag:
* sovit länge
* pluggat
* kollat på tv
* vilat
* hittat mer kläder/skor som ska pryda min garderob innan sum 09
* hittat balklänning mönster (frågan återstår dock, kort eller lång?)
* kollat på "den rätta för rosing", first time ever (och såklart "DH")
* bytt lakan
* tillagat och ätit sockerkaksdeg
* duschat
* suttit vid datorn
* tagit spruta (till usa) 4 tagna 2 återstår :/

..Hostmedicin, nässpray och alvedon kan ju kasta sig i väggen. Detta är den rätta medicinen mot förkylning ! Test it ! Jag mår faktiskt tillräckligt bra för att träna imorgon !

one löööv
laaater <3

 

1) vad vore plugg utan sockerkaksdeg ? (Enyo påstår att jag kommer bli tjock om jag fortsätter såhär, vilket är struntprat)
2) såhär sur ser jag ut när något/någon stör mig under Desperate housewives



Kommentarer
Postat av: iiman

Har hört att standard är 7 cm över knäna på en klänning.. du borde köra på det =)

2009-04-01 @ 23:15:14
URL: http://iimans.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det har jag också tänkt lite på. Visste inte att det hette standard och sådär, men det är nog bra ! Nått mittemellan, smart ;D !

2009-04-01 @ 23:40:14
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0