by anna: söndag

Sköna, jobbiga söndag. Skön för att man bara kan vila ut, jobbig för att det är måndag dagen därpå.
Dagen började med att jag bakade en sockerkaka. Självklart gjorde jag lite extra och njöt av smeten ! Sedan bar jag väg med den och stod två timmar loppis i det härliga vädret -.-. Jag hoppas det lönade sig i alla fall.
Efter det så åkte jag till Skärholmen med mormor och morfar för att byta storlek på en tröja. Det slutade med att en till tröja fick följa med hem. Sedan drog vi hem till mormor och morfar där jag pluggade och åt. Trevlig lugn söndag. Trevlig lugn helg.
Nästa vecka är det påsklov, tjiho !
Måste ändå erkänna att jag, för första gången på länge, faktiskt skulle föredra påsklovet veckan efter nästa vecka. Dels för att det är vårt sista lov innan sommarlovet, och skulle vilja ha det lite närmre inpå sommarlovet och dels av andra, personliga skäl. Menmen, jag är glad ändå. Bye !

one löööv
laaater <3


 

1)T-shirt New Yorker 99:-
2)Bara annaannaanna (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0