by anna: snabbt

Ordet kanke inte passar så bra, men jag använder det ändå. Det känns äckligt bra att sitta här och veta att vi har studiedag imorgon. Det betyder att efter det är det bara tre skoldagar kvar till det härliga påsklovet !
Även fast jag är sjuk så mår jag väldigt bra psykist eller vad man säger. Såklart ska dom här jävla småsakerna komma och förstöra allt, men det finns ingenting att göra åt det. Det är bara att försöka leva vidare. Det är det jag ska göra också !
Imrogon ska jag vila, plugga (spanska och no prov ska klämmas in på de skoldagar som är kvar innan påsk -.-), åka till stan med tjejerna och leta balklänning. Eller snarare sagt insperation till en balklänning, eller ännu bättre. Ett mönster till en balklänning ! Min kära mormor ska sy min :) Sedan är det förhoppningsvis dans också. Det är väl det man hinner med på en dag i stort sätt, för att inte glömma Desperate Housewifes också ;D
Yes, det var väl allt.
En fråga bara, vad tycker ni ? Lång eller kort (knälång) balklänning ? Jag vet att lång är mer "bal", men jag vet inte. Kort är ju också fint, då kan man ha en jättesuperfin håruppsättning istället kanske ? Blä, jag får fundera.

one lööv
laaater <3

Ps. Kul att Bim har skrivit ! Grattis Thumandi, Agnes och Sofia alla födda 30/3 ! Hoppas ni hade det jättebra <3


M3, vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0