by anna: snabb tillbakablick

Aloha !
Skrev inget om gårdagen så jag gör det idag lite snabbt.
Vi hade nationella prov i engelska. Läsförståelsen gick bra, hörförståelsen gick bajs. Efter det drog jag, Enyo och Fanny till Nacka forum och checkade läget. Jag hade aldrig vart där förut så det var lite jobbigt att hitta, men det var skitfint och stort ! Efter det drog jag och Enyo till stan lite snabbt. Sedan åkte vi hem för att fixa till oss lite. Resten av kvällen/natten hur blev den då ?
I suggest that we just skip that crazy part !
Vi får se vad som händer ikväll, men ingen melodifestivalfinal för mig inte, det är något som är säkert ! XD
Slänger upp några bilder från igår, peace !

one löööv
laaaater <3

  
  
1) Klart att vi nappade !
2) Dom fick vi, passade perfekt -.- , lite roligt tycker jag
3) Enyo och Dayhana at' donken
4) Smygfotade papper som fastnade på Dayhanas görre. Roligt roligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0