by anna: rensa hjärna

Om jag skulle behöva beskriva mitt liv med ett ord nu skulle jag säga bergodalbana. Just nu känns mitt liv som en enda bergodalbana. Det går upp och ner, ner och upp. Snabbt också ! Det är förvirrande. Jag blir förvirrad. Där uppe är det great, men där nere...bajs.
Vädret gör det ju ännu tråkigare. Sa inte jag INGEN mer snö ? Hah, jaja men vem är jag ? Hoppas våren är här snart, och den då är här för att sedan övergå till sommar INTE till vinter !
Jaja, det känns inte som att det har hänt något speciellt idag som behövs berätta. Nu börjar ju CSI NY också. Perfect timing ! Har lite beslutsångest också, Project runaway eller ballar av stål ? Höh.

one löööv
laaater <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0