by anna: pust

Fyfan va skööööönt.
Inge mer ångest till fucking elektrokemi. Nu har jag äntligen gjort provet & det gick helt okej kan jag säga.
Det var inte så kul att NO lektionen var vår sista lektion på vår längsta skoldag, menmen vad gör man ?
Den här skoldagen har känts som en vecka lång minst ? De här nätterna har jag somnat som tidigast 1 varje dag, vilket inte är så bra. Så det var nog ingen lektion idag förutom på NO:n där jag inte höll på och somna ! Det är inte kul att sitta och önska att man hade tagit med sig klädnypare, som man kunde dra upp ögonlocken med på lektionerna. Nej, idag ska jag gå och lägga mig tidigt !
Jag har nog inte så mycket mer att säga, jag ska dra till träningen snart. Inte för att jag har någon större lust att gå dit. Jag har träningsverk i hela överkroppen sen igår & i förrgår, men det sägs ju att det bästa man kan göra när man har träningsvärk är att träna ännu mer. Så träning får det bli för mig ikväll.
Jag måste bara säga att jag är stolt över Sverige, som gör det igen. Inte nog med att vi har "Fritt fall tilt" som är den högsta i världen i sitt slag med sina 80 m ! Nej, nu har vi "Insane",  även den världens högsta och längsta bergodalbana av sitt slag ! Det behövs verkligen, kvasten är ju jättetråkig, vilda musen är okej och den klassiska bergodalbanan börjar bli lite uttjatad. Snacka om att Insane ska få stöta på mig många gånger. Hoho ! Jaja peace !

one löööv
laaater <3



jag & nyo på rast (a)

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: hah gumman, du var jätte duktig :) jag saknar dig och det vi hade <3

2009-03-04 @ 16:49:37
URL: http://enforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0