by anna: ..höstlov[x] jullov[x] sportlov[x] påsklov[ ] sommarlov[ ]

Suusan, Anna här igen..
De som läser vår blogg vet att mina söndagar=chilldagar, och det är exakt det jag har gjort idag.
Idag fick jag dra mig upp i sängen...klockan TVÅ. Herregud ! Hur det ska gå imorgon, då jag måste gå upp 6.30, återstår att se. Jag gissar på DÅLIGT.
Det finns ingenting att skriva om idag. Jo, jag åt nog världens godaste efterrätt idag hos mormor & morfar. Någon slags annanaskaka ! När jag var liten gillade jag inte annanas, det gör jag nu. Det är konstigt tycker jag, att smaken förändras.
Höh, usch vilket mobbat inlägg i'm out. Ska fortsätta att deppa ihop. Utvilad ska man bli på lov. Jag kan säga att det känns tvärtom för mig. Jag är lika (om inte mer) trött än innan sportlovet.
Jaja, det är bara att bita ihop. Imorgon ska jag gå till skolan med ett stort fett leende ...

one löööv
laaaater <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0