by anna: helg

Den här helgen har varit lugn. Helgen är ju trots allt inte slut, men jag räknar inte med söndagen.
Igår så firade vi Kimberlie genom att äta ihop. Efter det så drog vi bara till Solna och träffade några vänner. Vi åkte hem rätt tidigt. Idag kollade jag ocn Enyo på en basketmatch, och av slumpen så spelade Kimberlies lag matchen efter. Så det slutade med att vi kollade på två matcher. Även fast allt talade emot att jag skulle äta Burger king så gjorde jag det ändå. Först sa dom på Burger King på plattan att de var fel med kortbetalningen, och när vi skulle gå till den vid pendeln så var det spärrvakter. Fan att jag åt ändå.
Nu ikväll har jag umgåtts med mina två kompisar på 2 och 8 år medan mammorna babblade loss. Vi har gjort allt ifrån lekt att jag är en tonårsmamma som adopterade två gatubarn, till att pyssla. Riktigt roligt faktiskt. Det bjöds på middag också (; Känns konstigt, men rätt skönt att vara hemma nu. Slänger upp lite bilder.
...Och självklart medverkade också vi i 60 earth hour ! Gjorde ni ?

one löööv
laaater <3

Glöm inte att ställa fram klockan till sommartid !

  

1) "Tatuerade" Tova på håltimmen
2) Fannö, Bim, Anna, Nyo
3) Maaat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0