by anna: finally...

...jag har fått mitt liv tillbaka ! Det känns jätteskönt att ha avklarat alla prov (för veckan) !
Eftersom att jag inte har skrivit något på två dagar skriver jag kort nu om mina dagar.
I tisdags var jag i Forum Nacka med mormor och morfar, vi lämnade in min mobil på lagning så nu har jag min första mobil. Mina simkortskontakter fick inte plats så jag har inte allas nummer längre, det är bra att veta. Bortsätt från det, har jag inga ord, minnet blir fullt efter 25 sms, man kan inte spara hjärtan eller  glada gubbar -.- snark. Den har i alla fall snabba knappar, men jag tror inte jag står ut så länge till. Får ta min mörbultade förra mobil. I alla fall, vi fikade på ett cafe, Barista, som sålde det mesta ekologiskt och fairtail ! Det känns bra att äta när det är så. Jag fick en kjol också. Jag har letat efter en hög jeanskjol och äntligen har jag en ! Dock inte med hängslen men whatever.
I onsdags hade jag ångest över idrottsprovet, men måste säga att vädret sken upp min dag ! Man blir seriöst gladare av bra väder & deprimerad av dåligt. Vilket jag blev i dag när den haglade ! Men det sprack upp, då gjorde mitt humör det också. Idag hade vi förresten So-prov, Judendomen. Blev klar i sista sekund och fick kramp i handen, men annars gick det väl bra. Hade svenska muntligt nationella också. Redovisade med Sanna, och det gick också bra. Vi får se vad resultaten blir.
Don't forget criminal minds. FREDAG IMORGON, ni som har missat det. Peace !

one löööv
laaater <3



Hög jeanskjol JC 399 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0