by anna: dilemma

Allåh Anna här. Jag har precis kommit hem från frissan. Det blev bra :) Ser ut som förut, vanlig.
Snart kommer Enyo hit. VI ska småfixa oss lite inför småfirande av Kimberlie :)
Jag visste vad jag skulle ha på mig tills jag upptäckte det jävla skitbajsfanäckliga vädret ute -.-
My God, värsta snöstormen typ ! Jag blir så trött på skiten ! Vill ha våååår nununu, är det inte dags tycker ni ?
Jag antar att det inte finns nånting annat att göra än att bara vänta tills det blir vår på riktigt.
Anyway, jag vet inte vad jag ska ha på mig ! Det är väldigt frustrerande. Allt jag har prövat funkar bara inte..
Bläääöööö, aja vi får se vad det blir. Ska fortsätta pröva och fundera. Bye !

one löööv
laaater <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0