by anna: Chris B skvaller as usual

Annapanna här.
Äntligen är det fredag. Jag orkar inte berätta om min dag hitils. Det känns ointressant. Tänkte komma med lite gossip istället, som vanligt om Chris Brown n' Rihanna (;
Ni vet nog att rättegången hölls igår (5 mars) och där bestämdes det att den skulle bli framskjuten ! Ingen vet varför, men det känns lite misstänksamt. Har han något att dölja kanske ? Han kan ju få flera års fängelse. Den 6 april, då får vi svaren. Om man läser den här artikeln ser det inte så bra ut för C.B. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/kronikorer/magnussundholm/article4574621.ab
Meeeen det brukar ju sluta med att glöms bort, eller ? Hur många vet idag att man har hittat filmer där R.kelly kissar på en 14-årig tjej ! KISSAR, asså seriöst ! Kändisars brott glömmer man hur snabbt som helst. Det är konstigt...
I'm still a fan of Chris, men jag stödjer verkligen, verkligen inte det han har gjort någonstans ! Sammtidigt blir jag irriterad på Rihanna som sägs FÖRSVARA Chris i rättegången, att de är ihop igen och till och med har gift sig och allt det där snacket. Allt är helt stört bara.
I mitt liv får vi se vad som händer idag. Update i natt säkert (:

one löööv
laaater <3



Chris, snygg som vanligt, vid rättegången som sägs har blivit framskjuten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0