by anna: anna älskar Jackie Boyz a lot :)

Aloha, Anna här.
Ni borde få veta att Enyos dator har pajat, (den har en tendens att göra det minst 1 gång varje år. Den har gjort det så länge jag har känt henne, så jag är inte förvånad) men lilla Kimberlie har jag tappat hoppet om. Väldigt tråkigt att hon inte skriver något tycker jag, vi får se om hon börjar igen snart (hoppas)...
Jaja, jag har inget roligt att skriva om, så jag tänkte bara dela med mig låten som ligger högst upp på min "25 mest spelade" lista på min älskade, trogna vet-inte-vad-jag-skulle-göra-utan-iPod. Im a big fan of Jackie Boyz och den här låten kommer jag aldrig tröttna på ! Han som är hjärtinringad skulle man ju inte banga på heller. Aja, big lööv till er och era låtar !
Enjoy :)

P.s Beyonces vackra Halo ligger 2:a :)

one löööv
laaater <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0