by anna: anna <3 weekends (& pizza och kebab) !

Äääääntligen torsdagkväll !
Det betyder att det är fredag imorgon fy fan va skönt ! helghelghelg, underbara helg !
Det borde finnas ett till lov mellan sportlovet & påsklovet, det kunde heta ungdommar-är-för-stressade-och-måste-vila-lovet ! JA, och sedan ett mellan påskolvet & sommarlovet. Det kan ju heta, pusta-ut-efter-nationella-prov-lovet ! Jag ska skicka det till moderaterna höhö c(:
Jag har tränat 2 gånger idag, slå den du (; Imorse i skolan, på profilen, fick vi göra en rörelseanalys. Jag var okejvig igår..i mitt huvud. Imorse visade fakta något annat ! Okej, vissa saker klarade jag, men de andra vill jag inte ens prata om. SPAGAT till sommaren. Mitt mål. Det sa jag förra sommarn också, men nufan ska det gå !
Jaja, jag ska duscha nu. Sedan blir det matteläxa och idrottsplugg (snark*) vi har prov i musik & idrott. Kan man ha det ? Asså praktiskt visste jag att man kunde ha, men inte teoretiskt. Konstigt påhitt..
Till nio ska jag vara klar i alla fall och kolla på Criminal minds, men jag vet inte om jag ska äta kebabtallrik eller pizza till det. kebab, pizza, kebbab, pizza, kebab, pizza vilket ska jag ta ? Och nej INTE kebabpizza, ysch (:

one löööv
laaater <3


 V.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0