by anna: mycket ångest i ett blogginlägg

Då var det dags igen. Nationella prov imorgon, men denna gång engelska. Snark* OCH imorgon är det ju fredag den trettonde IGEN det får vi ju inte heller får glömma. Jag som typ trodde det var omöjligt att ha två fredag den trettonde på ett år. Det känns lite som att det är möjligt att jag kan fylla år två gånger på ett år också :) Nationella på otursdagen, hur ska det gå ? Det är ändå skönt att vi både får sovmorgon, får sluta när proven är slut och får äta medan vi gör proven ! :) Självklart har jag bunkrat upp med mina ääääälskade jordgubbsfylldayoghurtsbollar ! luuv them !
Något annat jag kan glädja mig åt är att det äntilgen, nej REDAN är fredag imrogon ! YÄÄY ! Vi får väl se vad som händer. Veckorna går så fort, månaderna går så fort ! Snart är det april och då är det snart maj & då är den bara en månad tills skolavslutningen och då är det bara EN YNKA månad tills jag sticker ! Snyft.
Jaja, man ska leva livet & ta dagarna som de kommer det kan hända mycket på 4 månader, 16 veckor !

En sak till, ser man våran bakrund på bloggen för jag kan inte se den. Är det bara min dator som krånglar eller är vår blogg helt vit i allas skärmar ?

one löööv
laaater <3


Snart kommer vackra Beyonce också.
Jag vill verkligen se henne but it's all about money and i'm running out of time,
snart är biljetterna som bortblåsta .. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä d bara din

2009-03-13 @ 19:32:19
Postat av: iiman

Ibland syns bakgrunden och ibland inte

Just nu ser jag den men igår var det helt vitt

2009-03-14 @ 00:13:59
URL: http://iimans.blogg.se/
Postat av: larar

vart ska du åka i sommar som du skrev ?

vilken skola går du i ?

vilket gymnasium har du sökt till ?

jätte fin blogg

2009-03-14 @ 11:28:58
Postat av: anna

Aha okej vad konstigt :/. Det är så fult när det bara är vitt ! XD

Jag ska åka till USA.

Nu går jag i nytorpp (okänd skola), och har sökt till några ib-skolor. Men det blir så knasigt när jag ska åka till USA och allt i ett år. Så jag tror jag bara söker om nästa år istället. Så vi får se vad det blir (;

Tack så mycket förresten ! :)

2009-03-14 @ 12:16:26
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: Iraar

varför ska du till usa i ett år ? . nytorp i dalen eller ?

2009-03-16 @ 19:17:07
Postat av: anna

för att jag ska plugga där.

yyes (;

2009-03-17 @ 18:50:12
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0