by Kimberlie: Igår 6/6-09

Heey heey!!
Igår hade vi Global danser's uppträdande i Husby. Det gick ganska bra, igår hade vi också familjemiddag men jag kunde inte komma eftersom jag hade uppvisning. Men min mamma och pappa gick dit. Som vissa vet har jag sagt att jag ska flytta till Usa i ett år om inte fler, och nu är det bestämt. Min mamma och pappa pratade med min gudfar- och mor igår och jag åker i början av augusti och stannar till att börja med i ett år, men jag får stanna fler år om jag vill.
Mina gudföräldrar bor i Plano i Dallas soim ligger i delstaten Texas. Mina vinterkläder kan jag lämna hemma, för där är det ca 40-50 grader på sommaren och på vintern är det 20-25 grader. Jag kommer också ta körkort direkt  när jag kommer dit. Så när mamma kommer till jul och nyår så kommer ja hämta henne vid flygplatsen, om jag har lärt mig att köra tills dess :)
blider från igår :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0