by Kimberlie: äntligen sommarlov

Sommarlov sommarlov sommarlov, fy fan va skönt de e med sommarlov !!!!!
Igår hade vi skolavslutning och det var så sorgligt. Tänk de var kanske sista gången jag såg några av 9:orna i min  skola :'(
Efter skolavslutningen gick jag, mamma och pappa och åt sushi (skit gott :p), och då kollade jag i min kalender som ja fick av skolan och då såg jag att. JAG ÄR TYP INTE LEDIG NÅNTING :O
9-24 juni är jag i sverige och gör ingenting.
25-28 är jag i istanbull med fanny.
29 juni- 24 juli sommarjobbar jagg.
25 juli åker jag med mamma till öland
26-31 juli åker vi från öland till Danmark och hälsar på min faster.
1,2 eller 3 augusti åker ja till usa.
Hela sommarlovet uppbokat typ :O
/ the one and only Kimmy K ;)<3
lite bilder från igår kväll :)





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0