by enyo: Michael Jackson, REST IN PEACE the king of pop!

Dear Blogg!
Ja, jag tror nog hela världen sörjer nu för MJ, vi alla är nog rikigt chockade och ledsa! Jag kan fortfarande inte tro att han inte lever på denne jord idag, igår gör nästan exakt ett dygn avleds han, hååå vad tråkigt! :'( Alla har någon gång i tiden haft MJ som idol, Han som precis skulle göra sina slutkonserter, men hann tyvär aldrig. R.I.P the king of pop som aldrig hann bli the king of bling(de han ville bli!)
Gårdagen var oxå min oturdag, min mobil försvann :( hå vad jag blev ledsen, saknar den så hårt! menmen, RADERA INTE MITT NUMMER, i repet HA KVAR DET! för jag får nämligen ett nytt kort med samma nummer nästa vecka, när jag kommer hem, den nyhteren gjorde mig riktigt glad! Nu är det bara att jag behöver en ny mobil..

Som ni nog redan vet så är jag kvar här på öland, det är riktigt mysigt här! Vi har upplevt massor av skratt, jag kommer hem nästa vecka på onsdag,torsdag eller fredag, så en vecka kvar här blir det nog -.-
men det är skönt här :)
så för er som har försökt kontakta mig så är det på grund av att mobilen är gone :( rest in peace min mobil..

/ One Love, Er Enyo Teiko

Kommentarer
Postat av: Lloyd

R.I.P Michael Jackson :( <3

2009-06-27 @ 23:59:24
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0