by enyo : jag är hemma nu!

hejsan! nu är jag hemma i stockholm igen, har verkligen inte längtat hem hit, vill inte vara här -.-
anyway..
idag kom jag hem med urcil från norberg, meyan åkte hem en dag tidigare.
Alltså andra natten var verkligen läskig. Vi tre helt ensamma i en tom lägenhet mitt i ingenstans har trevligt, pratar i telefon med våra nya "bästisar" , skrattar och allt tills 3 - 4 på natten då vi  först höratt det plingar som fan på dörren, fega som vi är vågade vi till en början inte gå och titta i kikhålet, men efter mycket bankade så springer modiga jag dit och tittar jag blir skit skraj eftersom att det var en gubbe på ca 40 år fösöker banka sönder dörren, vi springer tillbaka till vardagsrummet, när han skriker ÖPPNA DÖRR JÄVELN! med knytna nävar, skit ilsken!
Haha tro mig, jag och urcil hade våra planer på att hoppa från ballkongen, vi tittade hur högd det var och allt, vi hade våra planer, men efter typ 10 minuter där han fortfarande stod kvar och skrek på att vi skulle öppna, smarta som vi är gör vi självklart inte som han säger, men istället så pratar vi med honom genom dörren och sa att han skulle sluta, han bad oss vara tysta och efter en stund gick han sin väg
Alltså det var skit läskigt!
Annars har vi haft det trevligt, fick faktsit några vänner, helt tunga sådär!
men ska sluta skriva min lilla bok nu.
Ajuste vi hem vid 5 tiden sedan åkte vi och tittade på vår dansgrupp som dansade, var inte med eftersom att jag åkte till norberg istället. Men dom var jätte duktiga ! blev så sugen på att bara hoppa in och dansa med dom..
/ One love, er Enyo Teiko

Kommentarer
Postat av: m'

söt/bra blogg ni har [:

kommentera min gärna !<3

2009-06-18 @ 23:32:50
URL: http://stylemania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0