by enyo : Hur ska jag klara mig ?

Ja, börja fundera lite på en av min näsrmaste vän, Anna Celine Kårling Khan, hur mycket du verkligen betyder för mig!
 Jag vet själv att du vet att du är en stor del av mitt liv, det hoppas jag att du har insett
men herregud vad jag kommer sakna det, vad detta år kommer förändras ännu mera än vad det redan har gjort, när du flyttar bort ett helt år!
nu har jag inte träffat dig på nästan en hel vecka, till och med det känns rätt mycket, utan att ha fått snacka av sig med dig. MEN ETT FACKING ÅR! :O Hur ska jag klara mig egentligen ? Utan en människa som jag gör allt med. Det har många frågat mig oxå.. och jag vet faktist inte svaret på det :/
har aldrig velat tänka så långt tills den dagen du åker, men nu börjar det närma sig.. 
Min andra halva, mitt liv, som min egen syster, du kommer alltid finnas i mitt hjärta..utan dig inget mig helt enkelt.






/ One Love , Din Enyo Teiko

Kommentarer
Postat av: Anonym

när åker anna och kimberlie till usa?

2009-06-20 @ 12:02:38
Postat av: Anonym

kimberlie åker i augusti, och anna åker slutet av juli

2009-06-20 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0