by enyo : Grattis på dig

måste bara skriva grattis till charlie manzila! haha en stor pojke nu, 16 år gammal om åldern nu stämmer . man vet aldrig med den skojaren . menmen hoppas du får en bra födelsedag! :)

annars sitter jag här nu i kalmar framför datorn dom andra tjejerna håller på att tjatar på att vi ska kolla på film nu..
anyway.. om jag ska vara helt ärlig så saknar jag faktist sthlm lite, alltså vännerna som man inte har hunnit umgås med så mycket denna sommar..
mitt lov har varit så proppat med olika saker, jag har bara droppat i sthlm i några dagar och sedan åkt iväg till nästa ställe. Nästa ställe blir faktist Paaaris baby! det ska faktist bli riktigt mysigt, jag ska shoppa som fan där :)
så vi kommer bara stanna i stockholm ca 5 dagar, och då blir det också hejdå till anna panna !
aja, det här inlägget har blivit rätt så långt så ska ta och avrunda här.
Michael Jackson, we miss u , BLESS!
Ni får ha det så bra, lev varje dag som om det vore din sista /One Love, Er Enyo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0