By enyo : God morgon..

.. eller rättare sagt god dag!
jag vaknade sjukt tidigt idag, vid 8 :S och sedan låg jag bara och slappa i sängen ett tag, Fråga mig inte vfr jag vaknade så tidigt , för det vet jag inte.
efter ett tag i sängen gick jag upp till datorn, började titta på film, The Unborn som jag alltid velat se, lite för att meagan good är med i den!
Det var skit läskigt att titta på den helt själv, menmen klarade mig!
Idag är det fredag, och jag har inte bestämt vad jag ska ta och hitta på denna dag, familjen åkt till landet idag morse. Mamma har äntligen börjat våga lämna mig ensam igen efter allt som har hänt, skönt!

/ One love, Er Enyo Teiko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0