by enyo: en trött enyo som bloggar

Jag är skit trött, jag vet faktist inte varför jag tvingar mig själv att vara uppe vid den här tiden när jag egentligen bara kan gå och lägga mig i min sköna varma säng. Vad får mig att vara uppe ? Jo det är datorn.. och alla dessa tankar som snurrar runt i mitt huvud -.-
menmen, nu när jag ändå har börjat att skriva, så kan jag väll ändå få fortsätta . haha :)
min och annas kväll blev en chill fest i enskede, och imorn blir det jobb dags, vi är borta i några få dagar
Just nu vill jag bara ha rikigt sommarväder, med det här äckliga vädret kommer man ju absolut ingen vart med. Sommar och sol, Ge mig det! :) / Er Enyo Teiko,

första doppet, då vädret var kanonbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0