by enyo: den stora dagen är över

.. ja det känns lite tråkigt att baldagen är över nu, dagen gick alldeles för fort, och förvandlades till en dramatisk dag( berättar tyvär inte alla dramatiska detaljer).
vi elever hann inte njuta av den i 5 min, då lärarna förstörde stämningen helt, när vi 2 och 2 gick in där på röda mattan så började de visiterade v issa elevers väskor ( UTAN TILLSTÅND!) och hittade massor av sprit, så självklart ska dom ringa hem till föräldrarna och shit,just denna balkväll, dom kunde absolut inte vänta och ringa efter balen. hå snacka om att man blev irriterad av allt och alla då, stämmningen kändes helt fel. men vi försökte ha så kul som det gick.
Efter balen åkte vi och efterfesta på ett ställe, sen tog den stora dagen som man väntat på så länge helt plötsligt slut.

Ajuste ni anar int vad vi gjorde idag på klassens (9:ornas) dag, äventyrsbana mitt i skogen i detta äckliga väder. haha och jag som är höjdrädd klättrade på en smal tråd i luften flera meter högt, Hå vad det där var läskigt!!!! höll på att pissa på mig, trodde jag skulle dö!
/Enyo Teiko <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0