by anna: tråk

Jag har tråkigt, och därför passar jag på att blogga lite extra if u don't mind.
Tänkte skriva lite om filmen jag och Enyo såg på igår-idag. Mothman. Har ni sett den ?
Fattar inte hur filmen kan vara från 11 år för jag tyckte den var läskig asså, eller obehaglig kanske är ett mer passande ordval. Om jag var 11 hade jag inte kunnat sova själv tror jag. Hah.
När filmen är slut märker vi att det är värsta eftertexten om vad som hände efter filmen, lite som att filmen var en sann film. Så jag går upp och kollar på omslaget, gissa vad jag hittar där. "BASERAD PÅ VERKLIGA HÄNDELSER" ! Fatta va äääääckligt. Filmen är gammal, men ändå. Jag tycker ni ska se den, och avgöraom jag ocn Enyo kanske bara är larviga after all...


Ja, ni ser ju själva: Baserad på verkliga händelser...

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0