by anna: till fanny

Såhär på natten när jag har tråkigt brukar jag gå på bloggsafari. Hittade Fannös söta blogg, och där hittade jag ett jättegulligt inlägg om mig, Kimberlie och Enyo.
"anna och kimberlie älsklingar, ni betyder otroligt mycket för mig, ni fanns där när allt rasa, utan er vet jag seriöst inte hur det hade gått + enyo! ni är speciella  kan inte fatta att vi inte längre kommer gå i samma klass, det är sorgligt..VI FÅR INTE TAPPA KONTAKTEN!"
Vi ska INTE tappa kontakten Fannö ! Vi som har så kul (hade så kul), i skolan ! Haha, din humor slår allt och allas hååårt ! Om det är sant att man lever längre ju mer man skrattar, så har du gett mig mycket längre livstid. Det är något som är säker i alla fall. Sötis ! Hoppas du ser det här också, haha annars känns det ju lite onödigt. Höhö..

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese



HAHAH Enyo, Fanny och jag lääääääääänge sedan !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha den legendariska bilden :)<3

2009-06-21 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0