by anna: sthlm igen

TILLBAKA FRÅN ÖREBROSTADEN !
Känns lite tråkigt faktiskt, örebroresan var väldigt rolig. Laget får mycket bättre sammanhållning ;).
Matcherna gick bra, lite dåligt med mål dock. Och så får vi inte glömma de verkliga idiotiska bajs dommarna vi hade sista matchen. Hemskt usla. Fyfan va dåligt det var och vad alla blev sura ! Så sura att våra två tränare fick rött kort och blev utvisade. Hah. En dommare sa på läktaren att han skämmdes för de dåliga dommarna som dömde oss. Då är det illa..
Bortsett från det var allt annat jättehärligt. Vädret hade vi verkligen med oss. Det var bajsvarmt hela tiden, och sol. Det gjorde det hela mycket roligare. Jag har till och med fått bikinirand ! Mina tjocktröjor och långbyxor hade man ju verkligen ingen använding för alls ! Jag badade i pool också. På Gustavsvik. Skitroligt äventyrsbad tyckte jag. Särskilt forsen. Den var helt galen. Sedan hoppas jag att många såg Sverige-England matchen. Den såg vi tillsammans med pizza. Helt galen match ! Har fått straff för mitt dåliga kortspel (kan berätta att jag fick fråga några killar varför de inte sålde tamponger). Hes har jag också blivit av vår galna hejarklack till 94:orna. En ny nationalsång har jag Adele och Frida också skapat.
Ja, mycket minnen tog jag med mig hem, och kul var det ! Hade inte bangat en sekund på att stanna där längre. Man bara glömde allt tråkigt. En väldigt bra "hejdåresa" med laget innan USA.
Nu tänkte jag lägga upp några bilder från vår lyckade resa.

P.S Bra att Enyo skrev så vår blogg inte blev helt lonly.

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese


Snygg åskådare verkligen

...och här har vi en annan ;)

Piano proffs

Jenny, Adele och Anna

Vi var tvungna att ta oss över ån..

..på hala stenar

älskar bakgrunden (a)

Vi skrek halsarna av oss när 94:orna spelade

Sofias frisyr klockren !
Fick ett gott skratt så fort jag tittade på henne

Vi skulle gratta 94:ornas vinst

Våra fina band

Jag avslutar med denna roliga bild.
Adele och jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tränar du ?

2009-06-29 @ 11:53:59
Postat av: anna

fotboll ;)

2009-07-04 @ 01:56:54
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0