by anna: start på sommarlov

Ska dra lite händelser från den första sommarlovsdagen också.
Dagen inleddes med piss väder som gjorde dagen mycket mer deprimerande. Därför bestämde jag, Enyo och Lisa oss för att kolla på bio. Vi kollade på My bloody valentine, en film vi har velat sett länge ! Skräckfilm i 3D format.
Skitläskig faktiskt, kände mig lite töntig i mina fula glasögon men whatever. Filmen var bra tycker jag, och det kommer komma en 2:a spikat !
Efter det umgicks jag ocn Enyo med systrarna De lange och Lisa.

one löööv
laaaater <3


Nu har de äntlig erkännt, det var dom. Jag hatar dom för det, och det kommer jag alltid att göra. Det kan ingen ändra på !
Jag fattar inte hur de tänkte, hur kunde de göra så här mot dig Therese. Själviska är de också, tänker inte på sina familjer, din familj, dina vänner och det viktigaste dig. Usch jag vet inte vad jag ska skriva...


Kommentarer
Postat av: sofie

vart kommer hon ifrån ?

jag beklagar sorgen, r.i.p.

2009-06-11 @ 11:11:04
Postat av: anna

menar du therese ? hon kommer från sverige och filippnerna (:

2009-06-11 @ 14:57:26
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0